4 december 2021

Een flowbot implementeren binnen de semioverheid.

2 min read

De overheid en de semi overheid werken nauw samen. De semioverheid is een algemene aanduiding die gebruikt wordt voor veel verschillende organisaties. Het gaat dan om organisaties die niet officieel bij de overheid horen, maar hier wel veel mee te maken hebben. Ook hier kan een online klantenservice een mooie toegevoegde waarde zijn. Denk aan simpel, laagdrempelig en snel contact maar wat houdt een flowbot nou precies in? Hier onder vertellen we je meer.

Een flowbot implementeren op je website.  

Een flowbot is een bot die doormiddel van vragen de consument naar het juiste antwoord begeleid. Hierdoor is de flowbot net iets anders dan de welbekende chatbot. Een chatbot geeft antwoord en een flowbot stelt vragen of opties. Hierdoor wordt een flowbot vaker als prettiger gezien door consumenten. Als website bezoeker open je gemakkelijk en snel de chat op de website en de flowbot geeft je een aantal opties waaruit je kan kiezen. Je kiest het gewenste onderwerp en stelt je vraag. De flowbot zal je daarna naar het juiste antwoord of pagina begeleiden. Zit het antwoord er niet tussen? Geen probleem natuurlijk! Komt de bot er niet uit? Dan kan hij je makkelijk doorverbinden of doorverwijzen.  

Je online klantenservice naar een hoger niveau tillen.

Je online klantenservice upgraden of uitbreiden kan veel tijd kosten. Hierbij komt namelijk bijvoorbeeld veel uitzoek werk kijken, welke software, waarmee willen we uitbreiden of hoe gaan we alles op zetten? Als je op zoek bent naar ondersteuning dan kan Chatkracht een mooie uitkomst bieden. Chatkracht is een bedrijf gespecialiseerd in de online klantenservice met getrainde werknemers die het werk graag van je overnemen of je hier bij helpen. Zo kan je als bedrijf kiezen om het deels uit handen te geven of volledig. Neem vrijblijvend contact op over de mogelijkheden.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *